Monday 7 May 2012

Särtsaki! Mis sul taskus on?

Kuidas juhtida oma elu teadlikult?

Praegu tundub, et taskud on väga suur eeldus selleks;). Kui on taskud, saab sinna pista pisi märkmiku ja pastaka, et kaaristada, millist väärtust tahan oma elus luua ja millised teed on minu jaoks hetkel kõige sobilikumad.

Samuti saab taskusse poetada tänukivikese, et päevas korra see kätte võtta. Ja mida muud ikka sellega muud teha, kui lasta selle abiga mõtteist läbi hetked, mille eest olen tänulik.


Nüüd aga liiguks juba konkreetsemalt vastuse poole: kuidas saaksin mina luua siis oma ellu rohkem inspiratsiooni ja motivatsiooni, et parandada oma elukvaliteeti. Usun, igas päevas on mõni särtsakas hetk, mis muudab elu ja mind ennastki.

Ikka väikesed asjad, mis liikuma panevad: mõnusad joogaminutid, ülesannete kaardistamine, kiire toakoristus või mõnus lugemine. Sellistest väikestest asjadest saavadki suuremad arenguud alguse. Ja mis minu jaoks tundub praegu kõige olulisem: oskus panna neid tähele. Kui need üles märgin, saan ülevaate millised tegevused aitavad mind edasi.


Inspireerivad inimesed on olulised- nendega jagada oma mõtteid, nende tublidusest innustuda või neilt nõuandeid saada. Niisiis sain ma täna oma laengu innustust Katriini blogist: http://katriinieluhollandis.blogspot.com/. Kirjutan kord nädalas, järgmine kord kritseldamise kunstist ja tööst(ingl.kl doodle)

No comments:

Post a Comment