Sunday 14 February 2010

Mis on sõbrapäev?

Kui ühe inimese sünnipäev on Tema päev, siis sõbrapäev on minu sõbra päev ehk siis iga ühe aga samas ka paljude inimeste päev. Hetkel, kui postitasin ühele sõbrale "Head sõbrapäeva", siis see on nagu soovida "Head Sinu päeva", aga lihtsalt teistele ka saab seda sama soovida. Nii erinebki see sünnipäevast...

Üldiselt võiks igal päeval olla keegi, kellele soovida "Head päeva sulle, oo, mu sõber! Kallis oled!"

Vahel on mul elus selliseid perioode, kus olen lugude inimene. Näen elu kui lõputut lugude ahelat ja mõtlen pea iga päev sellele, kuidas igast inimesest võiks kirjutada raamatu... Praegu tunnen, et olen järelduste inimene- püüan lahti mõtestada endale elu ja ennast. Niisiis on ka see üks mõtetest sõbrapäevast kui mõistest.

No comments:

Post a Comment