Friday 20 November 2009

Mis teeb õnnelikuks?

Ilon Wikland:
Ei saa. Ja ra­hast – ra­ha on täh­tis, aga se­da peab ole­ma nii pal­ju, et saad süüa ja ela­da. Aga kui ra­ha on lii­ga pal­ju – mis sa sel­le­ga teed? Mi­na ei usu, et lä­hed vä­ga pal­ju õnne­li­ku­maks, kui is­tud kus­kil Ka­rii­bi me­rel suu­re lae­va peal.

Aga mis teeb õnnelikuks?

See, kui ma hom­mi­kul üles är­kan ja mõtlen, mi­da ma ta­han te­ha. Ja siis ma teen se­da. Kas või see teeb õnne­li­kuks, kui on ilus ilm! Ja et kee­gi ei pom­mi­ta sind, süüa on küllalt ja mi­nu pe­re­kond on siin lä­he­dal ja neil on hea ol­la. See on hea tun­ne. Ja mul­le meel­dib töö­ta­da, joo­nis­ta­mi­ne on mul­le vä­ga täh­tis. Ka siis, kui on mi­da­gi hal­ba juh­tu­nud, hak­kan joo­nis­ta­ma ja see ai­tab mind.

No comments:

Post a Comment